Marzec, 2011

Piątek, 11 marca 2011

• 69 metrów pod górę

Ekh ekh

Cały tydzień nie udało mi się wyjść na rower. Dziś też miałem większe plany, ale obiad, sklep, jeden, drugi i się zrobiła siedemnasta. Chciałem tak sobie spokojnie przejechać przez miasto. Zadzwonił telefon i do domu musiałem jechać jak szaleniec. Zmęczyłem się. Podkoszulek cały mokry. Dziękuję za uwagę ;D

Niedziela, 6 marca 2011

• 237 metrów pod górę

Las

Wczoraj cała wycieczka po asfaltach, więc zatęskniłem za terenem. Ze ścieżki szybko zrobiła się wycinka i było więcej pchania niż jeżdżenia.
    Po drodze minąłem Athenę oraz Odyseusza

Sobota, 5 marca 2011

• 246 metrów pod górę

Szczeciński Rajd BS

Ulice mokre. Za oknem lekko mży. Miałem chęć położyć się z powrotem do łóżka.. Leniwie zjadłem śniadanie i wylazłem na ten rower.
    Na moście Długim zebrało się ze mną 10 osób! Do tego jeszcze Adrian miał dołączyć na trasie. Niezły wynik. Nie wyjechaliśmy jeszcze ze Szczecina i snejka łapie Sebastian. Szybkie łatanko, już prawie mieliśmy ruszać i okazało się, że flaka ma także Arek. Jakieś 30 minut jazdy z głowy. Do Tantow jazda bez większych postojów. Do ekipy dołącza Adrian. Teraz wiaterek dmucha nam jak nie w twarz to z boku, co znacznie utrudnia i spowalnia jazdę. Do tego doszły postoje podczas których trzeba było wszystko obfotografować. W Storkow wiatrak, 4km dalej Penkun - jakiś kościółek, zameczek i jeziorko. 8km dalej Krackow - tutaj muzeum starych powozów i samochodów. Jako że tutaj trzeba było płacić do środka weszły dwie osoby. Tak więc czekamy opisy wycieczki Pawła oraz Marka ;D Wiatr jakby wzmógł się jeszcze bardziej i w sumie dmuchał do samego Locknitz. Tutaj najpierw postój pod tysiącletnim dębem, a następnie sklepem. Od tej pory wiatr w plecy! Szybko znaleźliśmy się znowu po polskiej stronie. W Dołujach pożegnanie z częścią ekipy i jedziemy dalej. Daleko nie zajechałem... Jak coś w brzuchu nie uciśnie. Musiałem zjechać na bok za sprawą. Reszta pojechała dalej, tak więc po Szczecinie jechałem samemu.

Średnia mogłaby się wydawać niska jak na osławione "Cyborgi". Nie wiem jak oni ale mnie ta temperatura i wiaterek nieźle zmęczyły.

Zdjęć nie cykałem, mimo iż przejeżdżaliśmy przez zadbane miasteczka. Trzeba będzie przejechać się raz jeszcze tą trasą gdy będzie świecić słonko.

Czas ruchu: 4:05h
    Czas jazdy: 7:35 ;D

Spotkanie na moście długim © Rammzes

Piątek, 4 marca 2011

• 248 metrów pod górę

Lajtowo do Polic

Niektórzy trasę Szczecin-Police-Szczecin robią w godzinę. Mi z kolegą zajęło to prawie 3h ;D
    Do Polic pojechalim terenem. Objazd dookoła zakładów chemicznych i asfaltem do stolicy zachodniopomorskiego.

PS. Skolwin nie taki straszny ;D

Czwartek, 3 marca 2011

• 207 metrów pod górę

Po ciemku

Od 6:30 na nogach. Szybki obiad i na rower. Umówiłem się z Hubertem przed bramą cmentarza. Pojechaliśmy zrobić pętelkę na żółtym szlaku. Trzeba przyznać, że to całkiem fajna pętelka! W lesie ciemno, trzeba było jechać ostrożnie. W mieście zrobiło się jasno. Nie posiadam oświetlenia, więc kolega ciągnął po ulicy, a ja przeciskałem się między ludźmi. Co chciałem wjechać na ulice to pokazywała się policja ;D

Środa, 2 marca 2011

• 194 metrów pod górę

Wiiooooosna

Pięknej pogody dzień drugi. Poranny spacer o podobnym kilometrażu porządnie mnie wymęczył, więc ograniczyłem się do krótkiego przejazdu.

Wjechałem w las, a tam taaaki singiel! Pomiędzy drzewami, sporo zakrętów. I...

Ostro po hamulcach © Rammzes

drzewko schowane za zakrętem w chyba najszybszym odcinku. Udało się wyhamować.

Środa, 2 marca 2011

• 70 metrów pod górę

Taki marzec to super marzec!

Po powrocie z nudnych wykładów polazłem na rower. Słoneczko świeciło. Pięknie!