Sierpień, 2009

Poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Ostatnia podróż Krossa :((

Ostatni dzień wakacji. Pojechałem zobaczyć o której mam rozpoczęcie roku i trach... Pojeb wjebał się we mnie samochodem i spierdolił z miejsca wypadku. Najprawdopodobniej mam jego blachy... Zdjęć narazie nie zamieszczam, bo co zejdę do piwnicy zobaczyć rower to mnie kurwica bierze i odechciewa mi się pstrykać.

Miałem mase szczęścia, że nie skończyło się żadnym złamaniem, a co gorsza śmiercią, bo jechał co najmniej 60km/h!!! Trzy małe obtarcia na nodze, stłuczona łydka, która już prawie doszła do siebie. Dziś zejdę do piwnicy, zrobić jako tako do jazdy mój stary poczciwy rower Kross Grand - istny czołg, ok. 17kg!!!

Mam nadzieje, że chuja udupie w więzieniu!

EDIT 4 wrzesień 2009 rok:
dziś byłem zdałem relację policji.. Mam nadzieje, że ten samochód co go znalazłem, to jest on i będzie sprawa w sądzie (jeszcze lepiej gdyby nie było sądu :D) i odzyskam swój rower - A8-ka niekoniecznie :D Z tym starym rowerem nie tak łatwo jest. Muszę jeszcze dokupić zapinki plastikowe na licznik i będzie jako tako jeździł :D

EDIT 5 wrzesień 2009 rok:

Dołączam wreszcie fotki walniętego Krossa [*] ;D Tło może niespecjalne, bo zdjęcia robione w piwnicy.

Walnięta rama © Rammzes

Siodełko też rąbnięte © Rammzes

Puknięta rama i zcentrowane koło © Rammzes

Poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Zakończenie wakacji - przejechanie jeziora Krzyni!

Jako, że dziś ostatni dzień wakacji było trzeba pojechać gdzieś dalej, zrobić coś czego jeszcze nie zrobiłem. No i wypadło na jezioro Krzynia. Postanowiłem je przejechać naokoło. Na dodatek postanowiłem przejechać w tą i z powrotem żółty szlak na który ostro narzekałem.

Po raz pierwszy chyba zrobiłem tyle kilometrów w terenie.

Lasami w Dębnicy Kaszubskiej znalazłem się po niespełna 54 minutach. QRT30 napisał kiedyś, że w godzine dojechał na Krzynie. Mi się nie udało, ale on jest cwaniak, ma GPS'a i pewnie zna krótszą drogę :D Żart.

Po dojechaniu nad Krzynie, szybko idę się orzeźwić w wodzie. Podczas suszenia przyleciała ważka - tego jeszcze nie fotografowałem.

Niebieska ważka © Rammzes

No i potem wziąłem się za objechanie jeziora. Nie zdawałem sobie sprawy, że jest ono tak duże. Co chwile zjazdy i podjazdy, 1-3 często w użyciu. Przez przypadek przeszkodziłem pannie opalającej się nago, szybko czmychnęła pod ręcznik :D Po drodze zobaczyłem też masę zwierząt, szybszych ode mnie, bo nie zdążyłem wyjąć aparatu. Zmęczony, byłem tak mądry, że wziąłem ze sobą zaledwie 0,5l wody, objechałem jezioro! Kilka fotek jeziora:

Jezioro Krzynia © Rammzes

Powrót z częstymi postojami, brak wody daje się we znaki. Przez te postoje mam okazje porobić zdjęcia okolicy, jednak wyszły one jakoś takie niemrawe. Jedno w miarę:

Jagódki z pajęczyną © Rammzes

Niedziela, 30 sierpnia 2009

Na koncert kabaretu OTTO, Pectus, Blue Cafe

Pojechałem na plac Zwycięstwa zobaczyć co się dzieje i ile wiary. Ludu strasznie mało. Kabaret OTTO śpiewał swoje nudne piosenki, Pectus był przed 20, więc za wcześnie, żeby się ludzie bawili, a Blue Cafe nikt nie znał :D

Niedziela, 30 sierpnia 2009

Schować kesza

Dziś postanowiłem schować swojego pierwszego kesza. Ja, jak to ja, zapomniałem wsadzić do skrzynki ołówka i jak nie zapomnę to go podrzucę. A tu link (klik) do kesza.

Po drodze zachaczyłem o ostatni w tym roku Jarmark Gryfitów. Dziś znów nic ciekawego nie znalazłem. W lesie złapał mnie deszcz i musiał się pokręcić po bezdrożach co by nie zmoknąć. Dziś w Słupsku koncert Blue Cafe, to może się przejadę.

Aha, i zachęcam wszystkich na ROUTE BOOK 2009! Może i ja tam będę, lecz perspektywa spania w moim namiocie (4-osobowy) w zimne już noce nie zachęca mnie do wycieczki :D

Sobota, 29 sierpnia 2009

1000km w sierpniu - ukończone

Nie udało się w lipcu, udało się w sierpniu :)

Chciałem znaleźć jakąś drogę z Kobylnicy w las. Po drodze znalazłem jeziorko - teren prywatny :/ Ładne jeziorko, daleko od ulic, zarybiłbym to i łowił ile wlezie :D Do lasu nie dojechałem - wyjechałem na ulicy Słonecznej w Słupsku. Stamtąd do PKiW i potem na szlak Krępa - Łosino. Na moście kilka zdjęć i potem lasem do Kobylnicy a nastepnie ulicą do domu.

Prywatny stawek w Kobylnicy © Rammzes

Pomnik przy Słupi - nie wiem czego dotyczy © Rammzes

Rzeka Słupia © Rammzes

Takie "skarby" leżą w Słupi © Rammzes

Piątek, 28 sierpnia 2009

Test okularów

Wczoraj przyszły okulary. Co prawda sezon rowerowy się kończy, ale była okazja to czemu nie kupić. Pierwszy raz jeździłem w okularach, ale jeździ się komfortowo. Muszę się tylko przyzwyczaić, że wszystko jest jakieś większe (? :D )Wreszcie do oczu nie lecą żadne muchy, ani inne badziewia...

Pojechałem za Łosinem w prawo w kierunku Krępy. Oczywiście aż tam nie chciało mi się jechać. Wcześniej sobie przygotowałem mapę i miałem przejechać fajną pętlę. Niestety mapa (niżej jej zdjęcie :D) nie okazała się zbyt dokładna. Wiedziałem, że w Kończewie miałem skręcić w prawo. Ino gdzie? :D Skręciłem na oślep. Znalazłem sie w polu, gdzie traktor orał pole :D Tylko dziwiłem się, bo jakieś 500m temu mijałem dwie panie na rowerach. Tak więc wiedziałem, że tym polem gdzieś dojadę. No i dojechałem do Runowa Sławieńskiego. Tam wjechałem na asfalt. Z Ręblina do Zębowa i tam w las. Kilka kilometrów w terenie i znalazłem się w Słupsku.

Nowy nabytek © Rammzes

Grunt to dobra mapa ;D © Rammzes

Kościół w Sierakowie © Rammzes

Drzewka w polu © Rammzes

Wczoraj będąc ponad 25km od Słupska też je widziałem © Rammzes

Czwartek, 27 sierpnia 2009

Słupsk - Marszewo - Ustka - Słupsk

Dziś miałem wybrać się do województwa zachodniopomorskiego, dokładnie do miejscowości Marszewo, gdzie jest jeziorko - podobno ładne. Tak więc wyjechałem o 10:04 i kręciłem na północny-zachód. Droga pomiędzy Bruskowem Małym, a Krzemienicą tragiczna. Jechałem pośrodku ulicy i tak mnie telepało - na szczęście mały ruch. Wjazd w zachodniopomorskie strasznie mnie ucieszył - jestem poza granicami pomorskiego po raz pierwszy na rowerze! :D Będąc w Marszewie nadal widziałem "słupskie" wiatraki (a byłem jakieś 25km od Słupska). Także jak ktoś będzie na Harpaganie i będzie w rejonach Słupska to szukajta wiatraków ;)

W Marszewie jednak nie znalazłem jeziorka - wyjechałem z niego i miałem już zawrócić szukać, lecz patrzę a tu droga rowerowa R10. No i wtedy postanowiłem wybrać się do Ustki. Po drodze spotkałem niemiecką parę na rowerach - zagadali do mnie! :D Mieli szczęście po troche umiem tego ich języka. Dowiedziałem się, że śpią tylko w namiotach i jadą z Niemiec. Za bardzo się wysilałem szukając słów, które znam, więc powiedziałem, że się spieszę i odjechałem :D Wjeżdżając do Ustki średnia prędkość wynosiła 28,9km!!! Jak dla mnie czad. W Ustce od razu zwolniłem, Krossik pierwszy raz nad morzem musiał się poprzyglądać :D Posiedziałem chwilę na molo i chciałem pojechać Szlakiem Zwiniętych Torów nad Gardnę. Niestety brakowało wody (wziąłem zaledwie 1,5l) i o dziwo nie miałem kasy :/ Więc powrót do domu przez Duninowo. Tutaj zaskoczenie - nowa droga na odcinku do Peplina, jakieś 3km. Potem zwyczajowo po środku ulicy było trzeba jechać.

Podsumowując wycieczkę: zaliczyłem nowe województwo, pierwszy raz nad morzem na rowerze w tym roku i jak narazie jest to moja najdłuższa wycieczka. W przyszłym roku będzie trochę więcej Polski zwiedzić :D

Pierwszy raz za granicami pomorskiego na rowerze! © Rammzes

Statek Dragon © Rammzes

Kościół w Uscte © Rammzes

On już nie pojedzie :D © Rammzes

I na koniec taki nietypowy znak. Kto wie o co chodzi? ;D

O co chodzi? :D © Rammzes

Środa, 26 sierpnia 2009

Dokończenie wczorajszych poszukiwań

Pe kesza Wioska w kratę oraz Dolina jednorożca .

Spory wiatr przeszkadzał jak tylko mógł, ale i tak odnalazłem dwie skrzynki. Tzn. jedną, bo druga została okradziona i z zawartości i logbooka.. :/

Dziś ide zrobić kilka skrzynek, a jutro pochować :)

Stawek w Swołowie © Rammzes

Wtorek, 25 sierpnia 2009

Geocaching i bolesny upadek

Dziś miały być aż cztery skrzynki(Paśnik Baby Jagi,Kościół w Zębowie, Wioska w kratkę oraz Dolina jednorożca ) geocaching, ale wyszły dwie. Co się stało o tym za chwilę.

Najpierw pierwsza skrzyneczka. Jechałem tą trasą i nigdy nie widziałem żadnej chatki, a teraz mam znaleźć? Na szczęście się udało. Szybko kesz znaleziony. Lecim jakiś kilometr dalej i podjeżdżamy pod kościół gdzie również schowana skrzynka. Ta poszła jeszcze sprawniej. No i udajemy się dalej do Swołowa. Jedziemy całkiem ładnym asfaltem, zaczyna się minimalny zjazd, prędkość rośnie, zakręt w lewo i trach.... Kolega pociągnął kierownicę do góry, koło uciekło przed nas i sru na bok. Szybkie zawrót do niego i patrzymy co się stało: pękł widelec. Mateuszowi nic się nie stało. No i trzeba było urwać kilka linek, ja biorę koło, Janek kierownicę, Mateusz ramę z tylnim kołem i jakieś 9km na piechotkę pchały rowery. Podczas powrotu przypominamy sobie kilka historyjek i jakoś te 1,5h zleciało.

"Chatka Baby Jagi" © Rammzes

Kościół w Zębowie © Rammzes

Rozkraczony rower © Rammzes

I takie słoneczko nam towarzyszyło podczas pieszej wędrówki © Rammzes

Jeszcze dziś, albo jutro wstawie filmik jak to, żeśmy szli z tym rowerem :)

Wtorek, 25 sierpnia 2009

Umyć rower i rundka po mieście

Z Jankiem, Mateuszem i Maćkiem - koniec wakacji to wychodzą na rower :/ Gorąco i spory wiatr.