Sierpień, 2013

Dystans całkowity:2056.10 km (w terenie 42.50 km; 2.07%)

Czwartek, 22 sierpnia 2013

Jeszcze krócej

Środa, 21 sierpnia 2013

Powtórka z rozrywki

Czyli dzisiaj jeszcze mniej czasu. Za to szybko.

Wtorek, 20 sierpnia 2013

Krótko

Wszak ogórki curry same się nie zrobią!

Ludzi w Ustce wciąż dużo

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Miasto x4

Dziś jazda od sklepu do sklepu, od bankomatu do wpłatomatu. Wszystko w nowych fajnych spodenkach. Aż chce się znowu jeździć!! Szkoda tylko, że teraz pada

Niedziela, 18 sierpnia 2013

Jarosławiec

Uoh, jakiś się czułem dziś cały dzień nieświeży.

Jakiej firmy spodenki z wkładką polecacie?

Sobota, 17 sierpnia 2013

Rozewie

Co do dzisiejszej wycieczki miałem dwie opcje, tj. Rozewie i Borne (gdzie by wyszło coś koło 300km). Jednakże wczoraj wieczorem dostałem gorączki i miałem zrezygnować z dłuższej jazdy. (nie)szczęśliwie zapomniałem wyłączyć budzik i dzwoni mi o 5:30. Skoro już wstałem to jednak pojadę. Musiałem tylko wybrać cel. Szybka kalkulacja. Borne niestety odpada, za dużo km, z początku 120km pod wiatr. Wybieram Rozewie, gdzie w sumie całe 200km wiało w twarz. Słaby wybór.

Do Jastrzębiej Góry jechało mi się bardzo przyjemnie, wiatr jeszcze nie był za duży. 4:30h jazdy i 115km za mną. Pod latarnią w Rozewiu ląduję godzinę przed startem zawodników Maratonu Rowerowego Dookoła Polski (MRDP). Popatrzyłem ja na tych byków, co to zechciało zmierzyć się z ponad 3000km w 10dni. Jako że nigdy nie interesowały mnie maratony, jedyną osobą którą znałem tylko ze zdjęć z bikestatsa był Wilk, choć wszyscy zasługują na uznanie.

Do ich startu miałem godzinę czasu, nie chciałem jej bez sensu marnować tylko po to by życzyć im powodzenia. Zmęczenia żadnego, jadę przed siebie nie patrząc na mapę. Łapię traktor i z 10km jadę za nim 43km/h - masakra, nie moje progi - zalałem się cały potem, ale jechało się dość przyjemnie, wszak nie wiało w twarz. Traktor skręcił ja jadę jeszcze z 5km normalnym tempem i... trach. Odcięło mnie. Zatrzymałem się pod sklepem, posiedziałem z 30minut, zaczytując się w książce, którą na szczęście wrzuciłem sobie na telefon.

Przerwa nic nie pomaga. Jedzie się źle. Na dodatek mam jeszcze 65km do Słupska. Jadę 18km/h. I tak już do końca. W takim kryzysie wszystko człowieka wkurza zaczynając od strasznie niewygodnych spodenek kończąc na palancie który nie widzi, że pokazuję skręt w lewo. Jak już go zwyzywałem poczułem się nieco lepiej, ale prędkość nie wzrosła znacząca.

Powrót, mimo że dłuższy tylko o 10km trwa o 2h dłużej. Ehhh ;)

Piątek, 16 sierpnia 2013

Jarosławiec

Jakaś stara babcia zaczęła mnie wyzywać, że na nią nie uważam. Nawet jej nie dotknąłem przecież :/

Za to codziennie mijam starszego Pana na rowerku. Jeździ swoim tempem, ale jego wycieczki muszą być dość długie. Dziś minąłem go 30km od Słupska.

A mnie dziś jazda nie szła. W Jarosławcu zapachniało mi rybką i nabrałem chęć na jakiś obiad. Była dopiero 12:00, więc bez sensu. Jechałem dalej, a nogi coraz cięższe - nie wiem czemu. Doczłapałem się do Ustki gdzie chciałem kupić sobie jabłko. 5zł za kg to trochę przesada. Kupiłem brzoskwinkę i jechało się już znacznie lepiej.

A tu plaża w Jarosławcu:

Czwartek, 15 sierpnia 2013

Na obiad

O ta góreczka to największa góreczka niedaleko Słupska

Wtorek, 13 sierpnia 2013

Jeżyny

Co chwilę padało, ale jakoś udało mi się uciec zerwać kaneczkę jeżyn. W drodze powrotnej nawet sobie próbowałem mocniej depnąć na pedały, ale to nie dla mnie. Może z 4 minuty jechałem ponad 35kmk/h, ale zaraz spuchłem i skończyła się szarża :)