Czwartek, 27 sierpnia 2009

Słupsk - Marszewo - Ustka - Słupsk

Dziś miałem wybrać się do województwa zachodniopomorskiego, dokładnie do miejscowości Marszewo, gdzie jest jeziorko - podobno ładne. Tak więc wyjechałem o 10:04 i kręciłem na północny-zachód. Droga pomiędzy Bruskowem Małym, a Krzemienicą tragiczna. Jechałem pośrodku ulicy i tak mnie telepało - na szczęście mały ruch. Wjazd w zachodniopomorskie strasznie mnie ucieszył - jestem poza granicami pomorskiego po raz pierwszy na rowerze! :D Będąc w Marszewie nadal widziałem "słupskie" wiatraki (a byłem jakieś 25km od Słupska). Także jak ktoś będzie na Harpaganie i będzie w rejonach Słupska to szukajta wiatraków ;)

W Marszewie jednak nie znalazłem jeziorka - wyjechałem z niego i miałem już zawrócić szukać, lecz patrzę a tu droga rowerowa R10. No i wtedy postanowiłem wybrać się do Ustki. Po drodze spotkałem niemiecką parę na rowerach - zagadali do mnie! :D Mieli szczęście po troche umiem tego ich języka. Dowiedziałem się, że śpią tylko w namiotach i jadą z Niemiec. Za bardzo się wysilałem szukając słów, które znam, więc powiedziałem, że się spieszę i odjechałem :D Wjeżdżając do Ustki średnia prędkość wynosiła 28,9km!!! Jak dla mnie czad. W Ustce od razu zwolniłem, Krossik pierwszy raz nad morzem musiał się poprzyglądać :D Posiedziałem chwilę na molo i chciałem pojechać Szlakiem Zwiniętych Torów nad Gardnę. Niestety brakowało wody (wziąłem zaledwie 1,5l) i o dziwo nie miałem kasy :/ Więc powrót do domu przez Duninowo. Tutaj zaskoczenie - nowa droga na odcinku do Peplina, jakieś 3km. Potem zwyczajowo po środku ulicy było trzeba jechać.

Podsumowując wycieczkę: zaliczyłem nowe województwo, pierwszy raz nad morzem na rowerze w tym roku i jak narazie jest to moja najdłuższa wycieczka. W przyszłym roku będzie trochę więcej Polski zwiedzić :D

Pierwszy raz za granicami pomorskiego na rowerze! © Rammzes

Statek Dragon © Rammzes

Kościół w Uscte © Rammzes

On już nie pojedzie :D © Rammzes

I na koniec taki nietypowy znak. Kto wie o co chodzi? ;D

O co chodzi? :D © Rammzes

rammzes
    | 17:42 poniedziałek, 31 sierpnia 2009 | linkuj Ależ ty Macieju głupi jesteś. Wpiszże prawdziwe imię, i najlepiej załóż konto na bs, kup licznik i jeździj! Bo są plany na przyszłe wakacje! ^^
    dzanas | 14:31 poniedziałek, 31 sierpnia 2009 | linkuj musiales miec dobra strukture ze taka trase przejechales
    | 08:41 sobota, 29 sierpnia 2009 | linkuj Dzięki, ale już go widziałem i regularnie do niego zaglądam ;D
    skibabike
    | 06:38 sobota, 29 sierpnia 2009 | linkuj Aj , nie wyszło wstawiłem linka do tego komentarza , jeszcze raz Teraz wyszło
    | 06:34 sobota, 29 sierpnia 2009 | linkuj Ktoś z Twojego miasta
    rammzes
    | 18:48 piątek, 28 sierpnia 2009 | linkuj Może i orginalny, ale trzeba jeszcze trochę nad nim popracować (między innymi bardziej czytelne komentarze) a się nie chce :P
    skibabike
    | 11:07 piątek, 28 sierpnia 2009 | linkuj Orginalny wygląd bloga .
    | 18:05 czwartek, 27 sierpnia 2009 | linkuj Dzięki wielkie ;D
    Dynio
    | 17:17 czwartek, 27 sierpnia 2009 | linkuj ALP Agencja Lasów Państwowych.Pozdrowerek.