Poniedziałek, 5 października 2009

Wszystkie nieszczęście naraz :/

Budzę się z rana, wchodzę na pogodę i patrzę, że wreszcie dziś nie będzie padać! Ciesze się ogromnie. Jednak najpierw szkoła. Kończę o 15, chmury niestety zdąrzyły przyjść choć na deszcz się nie zapowiada. Szybki obiad, jogurt i w drogę.

Miałem pojechać dziś do Łysomiczek zobaczyć jakieś jeziorko, bo widzę, że na mapie coś jest.

Daleko nie zajechałem, 5 km, i zaczyna padać. Spostrzegam jednak, że chmura jest mała. Odczekałem 15 minut pod drzewkiem i dalej w trasę. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem przed sobą niesamowite błoto.... "Nie zawracam". I brnę w paćko. Niby jakieś 400 metrów, ale z butów nic nie zostało. Jadę jednak dalej. Zajechałem do ośrodka agroturystycznego w Kobylnicy/Łosinie. Pstrykłem fotkę i czuję, że mi korba lata :/ Jeszcze tego brakowało... 7 km z buta po błocie. Odwracam się do tyłu i widzę CZARNE chmury za mną. Biegnę z rowerem. Przewracam się. Pedał rozwalił mi nogę. Wstaję. Biegnę dalej. Potem wpadłem na pomysł, żeby co chwilę kopać korbę na gwint. I tym oto sposobem przejechałem strasznie denerwujące 4km... Chmurą uciekłem :D Muszę jutro polecieć do rowerowego szybko po szkole, bo zapowiada się też słoneczny dzień i trzeba te ostatnie chwile dobrze wykorzystać :D

Tęcza chociaż cieszyła moje oko podczas podróży po błocie © Rammzes