Piątek, 9 października 2009

Stary niemiecki cmentarz w Lubuniu

Przejechałem się na dziś na cmentarz w Lubuniu. Jest tam sporo niemieckich grobów. Niestety ich stan kiepski. Pomniki powywracane, sporo krzyży połamanych... Tak czy siak na mnie zrobił wrażenie i z ciekawością prześledziłem wszystkie nazwiska. Najstarsza osoba pochowana na cmentarzu umarła w roku 1892!

Kolory jesieni wreszcie i w moje strony przychodzą © Rammzes

płyta cmentarna © Rammzes

QRT30
    | 17:00 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Tą widziałem
    Z ciekawszych rzeczy mogę polecić
    stronę Powiatu
    oraz stare niemieckie mapy Messtischblatter Właśnie jestem na etapie wgrywania ich do GPS'a. Współczesne mapy topo to mogą się schować do tych starych niemieckich, google map nawet nie jest tak dokładne.
    rammzes
    | 09:33 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Nie wiem czy widziałeś tą stronę o chyba wszystkich cmentarzach w okolicach Słupska. Może Ci się przyda, gdy nie będziesz wiedział dokąd pojechać :P
    Tu link, bo odsyłaczy nie umiem robić :D http://www.cmentarze_slupsk.republika.pl/index.html
    QRT30
    | 15:36 sobota, 10 października 2009 | linkuj Coś z tym url'em nie wyszło :)
    | 15:33 sobota, 10 października 2009 | linkuj To jeden z większych i lepiej zachowanych cmentarzy ewangelickich w regionie, drugi jest w http://qrt30.bikestats.pl/index.php?did=169928
    Pozdro.
    BoaPoweR-removed
    | 18:20 piątek, 9 października 2009 | linkuj P.S. 2, widzę, że w tym samym czasie byliśmy na swoich blogach, pełna inwigilacja.
    | 18:18 piątek, 9 października 2009 | linkuj No popatrz a u mnie dzisiejsze poszukiwania zakończone fiaskiem, same zielone drzewa. Jutro atak na głębszy las może i u mnie znajde w końcu barwy jesieni:) Pozdrower.

P.S. mógłbyś zmienić w szablonie kolor paska przewijania bo ostatnio często tu bywam i źle mi się celuje w niewidoczny pasek :)