Sobota, 31 października 2009

Ustka i Poddąbie

Przednie koło od kolegi dostałem o 10:30, z małymi kłopotami - nie mogliśmy otworzyć piwnicy. Na szczęście się udało i mogłem wybrać się nad morze.

Początkowo planowałem samą Ustkę, chwile po plaży przejechać i do domu. Wziąłem więc 0,5l herbaty i 3 kanapki. Dojazd do Ustki błyskawiczny jak na moją kondycję: od znaku do znaku średnia 25,4km/h! Zajechałem na molo, o dziwo puste. Tam wziąłem łyka herbatki. W między czasie przyszła starsza Pani i zaczęła rozmowę. Padło ciekawe pytanie: "Jak wybudowali molo?" Aaa? Nigdy nad tym się nie zastanawiałem.. ^^

Potem chciałem pokręcić się trochę po plaży i zobaczyć jak wygląda ona po sztormach. Dużo syfu wyrzuciło morze. Trafiło się też kilka ciekawych zdjęć:

W drodze do Ustki w okolicach Peplina © Rammzes

Widok na morze z kanału © Rammzes

Morze wszędzie powyrzucało "odpady" © Rammzes

Dawno nie byłem nad morzem! © Rammzes

Morze © Rammzes

Tak mi się jechało fajnie tą plażą, że wylądowałem w Orzechowie. Tam pojechałem zobaczyć "Orzechowską Wydmę", tym bardziej, że było napisane, iż jest szlak rowerowy. No to lecim. Pięknie jechało się po tamtejszych lasach, wszędzie przepiękne kolory i dźwięki ptaków. Niestety za dobrze mi było i zauważyłem, że szlak prowadzi pod taką górę, że jedyne co mi pozostało to rower na barana i jakoś do przodu... Zmachałem się, moim zdaniem niepotrzebnie - wydma wiekszego wrażenia na mnie nie zrobiła, zwłaszcza, że spodziewałem się czegoś takiego jak jest w Czołpinie.

Jazda wśród takich kolorów to czysta przyjemność © Rammzes

"Orzechowa wydma" © Rammzes

Następnie udałem się R10 czy też jak kto woli "Szlakiem Zwiniętych Torów" lub nawet "Nadmorskim Bałtyckim" udałem się przed siebie. Wyjechałem w Wytownie. Tam był znak, że Poddąbie oddalone jest zaledwie o 4km.

Jesień zachwyca kolorami © Rammzes

QRT30 powiedział, że od Poddąbie są fajne klify. To mnie jeszcze bardziej zmotywowało do pedałowania. W oka mgnieniu zgubiłem szlak i leciałem aby na północ, aby w kierunku morza. Dobrze zrobiłem bo wyjechałem na klifach na czerwonym szlaku. Wrażenie niesamowite!

Widok z klifu © Rammzes

Ledwo widzoczny statek © Rammzes

Niestety dzień zbliżał się do końca (na zegarku godzina 14:00 :D). Ale wiedziałem, że powrót do najszybszych należeć nie będzie - ani jedzenia ani picia a przede mną jakieś 20-25km. Z tego wszystkiego źle wyznaczyłem trasę i ostatnie 10km jechałem wzdłuż cholernie ruchliwej drogi na której blachosmrody jechały nie wolniej jak 100 na godzine... Jakoś do domu się doczłapałem i już tęsknie za wygodą jazdy na Levelu. Na szczęście do nowego roku powinien zostać złożony z powrotem :D

rammzes
    | 21:21 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Co do swoich umiejętności pisarskich, jak i fotograficznych wyrażać opinii nie będę, ale nie widzę w nich nic nadzwyczajnego... ;)
    QRT30 - dzięki za kolejną, pewnie ładną miejscówkę. Szkoda jednak, że pogoda nie ta i w tym roku nie dojadę tam na "kozuli".
    mm85 - chyba jednak żadna przyjemność, wystarczy, żeby piach lekko się osuszył i się kopiesz :D
    jotwu
    | 19:17 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Miło do Ciebie zaglądnąć, bo widać pięknie wykorzystujesz aparat fotograficzny (masz tzw spojrzenie fotograficzne) a o opisach, co rzadkość u tak młodych chłopców, już ktoś wyżej wspomniał, wiec nie będę powtarzał. Życzę ci tego wymarzonego Bornholmu, chociaż sam tam jednak nie byłem.
    mm85
    | 19:07 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Ty to dopiero zawstydziłeś moją komórkę z aparatem. Super zdjęcia porobiłeś.
    Zazdroszczę ci możliwości pojeżdżenia sobie po plaży rowerem.
    QRT30
    | 17:45 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Fajny wypadzik sobie zorganizowałeś. Jak już wiesz gdzie są najładniejsze klify to powiem Ci, że najładniejsze miejsca nad morzem to są od Czołpina do Łeby (SPN). To teraz masz następną motywację i plan na wyjazd :D. Pozdro.
    Kajman
    | 17:10 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Jak miło zobaczyć jesienne morze:)
    kundello21
    | 16:01 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Kolorki super:)
    bikergonia
    | 15:44 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Ładne fotki, fajny opis. :)
    k4r3l
    | 15:42 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj jesien znad morza równie piekna co ta z beskidów :P