Wtorek, 10 listopada 2009

Temp.7.0°C

Przyszła latarka!

Dziś przyszła wreszcie lampka polecana przez pichulca. Wrażenia pozytywne - mocne światło (stojąc ok. 50m. od lini
energetycznej strzelam latarką w kierunku kabla i świetnie go widać. Zasięg tak jest napisane może mieć 130 metrów.
Jednak nie spodziewałem się tak badziewnego "zatrzasku" na ów latarkę. Może ona spaść - taki słabym mechanizm
"trzymający". Bez modernizacji się nie obejdzie - prześpię się z tym pewnie coś wymyślę ;D

Korby nadal rozkręcić nie mogę. Dziś kupiłem ten ściągacz, niestety nie wchodzi on na gwint (ta mniejsza śrubka jest
za duża i nie wchodzi na kwadrat :/) Piszczy dalej korba, choć mniej (z jednej strony było czyszczone ;D). I raczej
ten piepszony hałas towarzyszyć mi będzie do końca sezonu no i przez to najprawdopodobniej dobijam tylko
do czterech tysięcy i kończę :/ No cóż ;)

Nie spodziewałem się że będzie tak mała © Rammzes

rammzes
| 09:00 środa, 11 listopada 2009 | linkuj Do lasu nocą boję się wjechać, hihi ;D Może dziś przetestuję, choć te mocowanie nie pewne ;P
Przeczytaj o tej lampce u Pichulca z bs - on tam recenzje na forumrowerowe.org napisał. Moim zdaniem po lesnych ścieżkach (żadnych singletrackach ;P) z prędkością 20km/h lampka zda na pewno egzamin.
Dynio
| 22:48 wtorek, 10 listopada 2009 | linkuj Właśnie przetestuj ten produkt i daj znać a najważniejsze daj "patent" na to mocowanie.
BoaPoweR-removed
| 21:06 wtorek, 10 listopada 2009 | linkuj To ja zamawiam zdjęcie w lesie, bo nie umiem podjąć właśnie decyzji czy wziąść właśnie ten model czy zamawiać droższe rozwiązania. Potrzebuję jej typowo do jazdy gdzie nie ma innych źródeł światła jako dodatkowa lampa do mojej bazowej Cateye HL500.