Czwartek, 12 listopada 2009

Temp.5.0°C

Deszcz ze śniegiem

Korba nie trzaska już - teraz piszczą pedały. Nie wiem co było gorsze ;D

Wkurzają kierowcy co jeżdżą na długich światłach i widząc mnie nie zmieniają świateł :/ Jak Kuba Bogu,
tak Bóg Kubie i wziąłem latarkę ustawiłem wprsot na nadjeżające samochody na tym największej sile co
dochodzi niby do 130metrów. Jeden kierowca nawet mi mrugnął.

Dziś prawie rozstałem się i z tym rowerem: jadę ulicą Jaracza po chodniku. Światło ustawione jest na skrzyżowaniu, tak że nie widzę czy po lewej (blok przysłania) świateł nadjeżdżającego samochodu. Coś mi powiedziało "zwolnij". I sru po hamulcach. Jakież było moje szczęście: samochód nadjeżdżał. Nadjeżdżał to za mało powiedziane. Z 50km/h miał. On w panikę, ja się zatrzymałem. Od razu do niego wyzwiska i gesty. Nie dał się sprowokować i odjechał. Było blisko kolejnego wypadku.. Polują na mnie cipy :/

Nie ma fotek, bo nic ciekawego nie było. Słupsk to bida ;D

rammzes
| 10:36 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Prawda, kierowcy Tirów nie zważają na nic. Z jednej storny im się nie dziwie - jeżeli wpadnie jakiś samochód to tirowi nic się nie stanie, a tym bardziej nie poczują rowerzysty. W Polsce są takie przepisy, że im nic nikt nie zrobi, więc jeżdżą popiepszeńce. Na przykład kolega z klasy jeździł cholernie szybko osobówką. Nie długo było czekać aż rozbije wóz - Mercedes C Klasse. Po najgorszej ulicy wyciągał na luzie 140. Teraz robi prawko na Tiry. Jestem pewien, że będzie zapiepszał jeszcze szybciej... Los rowerzysty jest taki, że musi być cholernie czujny aby pojeździć kilka sezonów ;D
BoaPoweR-removed
| 20:24 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj Nie tylko na Ciebie polują, ja kombinuje nad kamizelką albo czymś co zwiększy moją widoczność z tyłu. Dzisiaj jakiś kretyn Tirowiec wyprzedzał mnie na styk z prędkością ok. 70km/h ja miałem ok. 40km/h mimo to, że z naprzeciwka jechały auta, wpadłem w takie turbulencje, że czułem jak mnie wciąga pod niego, na szczęście mimo mocnego szarpania na boki nie wpadłem ani do rowu przy drodze (nie ma pobocza) ani pod jego koła. Czasami się zastanawiam czy nie zainwestować w kamerkę która filmowała by takie zdarzenia bo chętnie bym gościa podał w odpowiednie miejsce za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym.