Niedziela, 15 listopada 2009

Temp.12.0°C

Wiosna!

Dziś pogoda rozpieściła wszystkich. 12 stopni - można jechać bez kurtki, czapki ani rękawiczek! Masa rowerzystów wyjechała na ulice.

Nie chce mi się pisać, więc wstawie tylko zdjęcia. Dodam, że udało mi się wreszcie osiągnąć cel minimalny czterech tysięcy...

Troche rozmazane wyszło © Rammzes

Rodzina sarenek też wyszła na spacer © Rammzes

Wiatrak © Rammzes

rammzes
| 19:28 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj Jak kończyć sezon to dobrą pogodą ;D
A tak na serio to trzy dni nie chciało mi się jeździć, teraz choroba. W między czasie rozkręciłem rowery, jutro jadę kupić łożyska, linki itd. i do składania przystępuje. Także kto wie, ale do końca tygodnia będę wybierał na czym jeżdżę z pośród trzech rumaków :D
QRT30
| 19:16 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj Co tak na tej wiośnie zakończyłeś jazdy :)
sikor4fun-remove
| 11:14 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj Masa rowerzystów wyjechała na ulice :D
A co ja mam powiedzieć ... w moim mieście wyjechali
Sikor i Fabek :D
Reszta ma zrośnięte kolana ... :]
QRT30
| 17:13 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj A ja czytam, oglądam i się wkurzam, bo po kajakowaniu w zeszłym tygodniu coś mnie jakaś infekcja męczy i siedzę w domu. Jak tak dalej pójdzie to nie dociągnę do 4000, to chyba najgorszy rok u mnie. Pozdro.
rammzes
| 16:20 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Tak dobrze nie będzie. Korba już dziś jechała na debecie. Ludzie z zaciekawieniem obracali się, aby zobaczyć co tak hałasuje ;) Myślę, że 4300 to będzie max jaki uda mi się przejechać. Teraz już tylko wieczorkiem będę jeździł w żółwim tempie ;)
BoaPoweR-removed
| 16:01 niedziela, 15 listopada 2009 | linkuj Gratuluję więc osiągnięcia planu minimum, jak tak dalej pójdzie z pogodą to może jeszcze raz pierwszą cyferkę zmienisz w tym roku :)