Sobota, 12 grudnia 2009

• Temp.-1.0°C

Zawieść dziadkom kaczki

Dzisiaj miałem wybrać się na dłuższą wycieczkę. Jednak wszystko potoczyło się inaczej. Do trzynastej chodziłem po mieście w poszukiwaniu jakiegoś prezentu dla rodziców... Nic, kompletnie nic nie ma! Po powrocie ledwo siadłem, a już mamuśka mówi, co bym posprzątał pokój.. Niech będzie.. Tak czysto w pokoju jeszcze nigdy nie miałem.. Poodsuwałem wszystkie segmenty, pająków co nie miara zabiłem, książki poustawiałem, płyty nie płyty... Godzina 15:30 i koniec porządków ;)

Zmęczyłem się strasznie, nawet na rower mi się nie chciało iść. Gdyby nie sąsiadka pewnie bym dziś nie jeździł. Otóż sąsiadka przyniosła kaczki. Jako, że ostatnio taką kaczuchę swojską jedliśmy, postanowiliśmy oddać je dziadkom, którzy ostatnio mieli na nie chrypkę. No i wybór padł na mnie, żebym zawiózł. Nie będę włóczył się autobusem, więc siadłem na rower.

Mróz jak diabli, raptem 20 minut na rowerze, nos zatkany, trzeba oddychać buzią - zimne powietrze pogarsza sprawę, bo w gardle piecze... Muszę się zastanowić nad kupnem kominiarki, albo jakiegoś szalika, bo długo w takiej temperaturze nie pojeżdzę..

sikor4fun-remove
    | 11:06 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Raz spróbowałem strzelić z nosa :P zle się skończyło :P i dlatego już nie strzelam ;]

Podoba się ;]
    rammzes
    | 10:09 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Trzeba nauczyć się strzelać prosto z nosa ;D
    Już nie będzie zmian w HTML, więc musi się ta podobać ;P
    sikor4fun-remove
    | 22:05 sobota, 12 grudnia 2009 | linkuj Ja mam patent z podkoszulką :]
    I jezdzi się bardzo dobrze :]
    Oddycham nosem ... a jak już nie ma wyjścia przesiadam się na usta ;]
    Pozdro webmasterze :]
    kuguar
    | 19:20 sobota, 12 grudnia 2009 | linkuj Kolega dobrze radzi:D a kominiarka swoją drogą jest przydatna:) Widzę że ciągle modyfikujesz szatę graficzną na blogu, ta jest spoko;) pozdrower!!
    QRT30
    | 18:40 sobota, 12 grudnia 2009 | linkuj Nosem oddychaj wciągaj powoli powietrze i ustami wypuszczaj, bo długo nie pośmigasz oddychając ustami. Strzel parę razy z gila i będzie ok.