Poniedziałek, 21 grudnia 2009

Licznik zamarzł

Licznik znowu zamarzł, na przyszły sezon go chyba wymienię. Km według trasy GPS, czasu jednak nie mam pojęcia ile... ;/

Dziś ostatni dzień w szkole, temperatura całkiem całkiem, więc czemu by nie skorzystać i nie wybrać się na rower? Zmieniłem rękawiczki na jeszcze cieplejsze i wreszcie znalazłem coś na mrozy. Znalazłem a podobno odwilż idzie...

Pojechałem na trzy stawki, tam się pokręciłem sporo i raptem czuję, że korba lata.. Eż ty...! Śrubka mocująca się obluzowała... Próbowałem improwizować, żeby dojechać jakoś do domu za pomocą lodu - nic nie dało... Jakieś 8km spokojnym tempem z buta wracałem.

Dziś udało mi się przejechać plan minimalny tj. 200km w grudniu... Jeżeli pogoda dopisze, i powstrzymam się od nadmiernego jedzenia w święta to do 300 powinienem spokojnie dojść...

Trzy stawki © Rammzes

Równo z poziomem wody ;) © Rammzes

Stanąłem przy barierce i kaczki myślały, że będzie chlebek to się zleciały... - dziwne światło od lodu ;D © Rammzes

Dynio
| 23:13 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Mój licznik zamarzł przy -14 :( ciepły pozdROWERek :)
mm85
| 16:08 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj XT to może przesada, nie wiem co masz teraz, ale LX/SLX na pewno byś był zadowolony i by się nie odkręcał.
jotwu
| 15:38 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Co prawda mnie licznik nie zamarzł i jest nadal sprawny ale naszą zimę chętnie bym zamienił na tę hiszpańską. Akurat Twój rower z pewnością znacznie lepiej niż mój radzi sobie ze śniegiem, więc zima Ciebie cieszy.
Pozdrawiam
ktone
| 12:42 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam:) Tak oglądam wpisy z grudnia i jeden wniosek - piękne zdjęcia!
sikor4fun-remove
| 20:14 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj U mnie dowala ostro śnieg :D
ale co z tego jak są już roztopy :]
a gdzie zdjęcia z bączków po lodzie :D ?
rammzes
| 18:16 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Na przyszły sezon mam zamiar wymienić na XT - wtedy będę mógł się wieszać ;D
mm85
| 17:32 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Coś masz z tą korbą, może wymień suport, a najlepiej jeszcze korbę :-)
Biedne kaczki się nabrały :-)