Wtorek, 29 grudnia 2009

Rozruch po Świętach

Święta, jak to święta - dużo się je mało się rusza ;)

Najwyższy czas, aby wreszcie trochę pokręcić, tym bardziej, że słoneczko zachęcało.

Ledwo wyjechałem już koledzy zaczepili. Pojechałem za nimi na miasto... Oni wrócili autobusem, a ja pojechałem dalej przed siebie.

Na trzech stawkach dzieciaki przechodziły po lodzie - popisywały się, ale samemu bym nie przejechał całego stawku - cykor ;D

Słońce zaczęło chować się za chmurami, zrobiło się chłodniej i wróciłem do domu.

Po tej przerwie świątecznej jechało się... ciężko ;) Zmęczyłem się, a średnia... średnia ;D

Wiewióra © Rammzes

W lesie lód - latałem na boki nie mogąc za bardzo zapanować nad rowerem © Rammzes

Trzy stawki © Rammzes

Gordon
    | 11:27 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Po takiej oblodzonej drodze to strach jechać w ogóle,ale jak widać da się :D
    kuguar
    | 07:23 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj Wiedzę, że zwierzęta Ciebie lubią i wręcz włażą Ci w obiektyw:D Nie powiem rozruch po świętach jest ciężki - i też było mi ciężko:D ale później z górki:D
    Pozdrower!
    robin
    | 15:49 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Super blog. I piękne logo. Pozdrawiam
    niradhara
    | 15:46 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Bardzo mi się podoba szablon Twojego blogu - czyli prostota połączona z oryginalnością!

Serdecznie pozdrawiam :)))
    rammzes
    | 15:25 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Terenu było mało, a na asfalcie starałem utrzymać się ponad 24km/h..
    barklu
    | 14:08 wtorek, 29 grudnia 2009 | linkuj Jak na takie nawierzchnie, to średnia całkiem wysoka. Pozdrawiam :)