Piątek, 22 stycznia 2010

• Temp.-8.0°C

Przed studniówką

Dziś studniówka. Z rana do szkoły na jedną lekcję - było zaledwie 5 osób. Mam chwilę czasu, więc idę pojeździć.

Ładnego orła wywinąłem - twarzą w śnieg ;)

Dosyć tego dobrego, czas na jeszcze lepsze. Zaraz z kolegami się spotkamy i idziemy odpowiednio przygotować się do studniówki - oczywiście pijąc piwko ;) Zapasy na studniówkę również rozlane, jak uda się wszystko wnieść będzie zajebiście ;)

sikor4fun-remove
    | 10:41 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj Lekcje przed studniówką ? no nie zle xD u nas przed studniówką to było ostatnie przygotowania sali do studniówki ... tylko że na ubieraniu sali także było już ciepło :D
    U nas wódka była na stołach i pił kto chciał ... nauczyciele też z nami pili Ogólnie było zajebiście :]
    Udanej zabawy Piotrek :]
    rammzes
    | 10:10 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj I to mnie właśnie denerwuje.
    Studniówka nie jest imprezą szkolną, bo nauczyciele, żeby weszli muszą dostać zaproszenie. Skoro uczniowie (a dokładnie ich rodzice) organizują całą zabawę to i sami rodzice powinni decydować czy będzie ochrona, wódka itd. A nie szkoła karze załatwiać ochronę...
    siwiutki
    | 09:43 piątek, 22 stycznia 2010 | linkuj Siema,

Ja mam jutro studniówkę. Na szczęście będę siedział przy stole gdzie sobie można legalnie coś walnąć :)

Na mojej pierwszej studniówce, kutachy nam zarekwirowali nieco trunków. Do tego jeszcze straciłem piersiówkę. Interwencja u nauczycieli na nic się nie zdała :D