Wtorek, 11 maja 2010

Keszowania dzień drugi

Po maturze musiałem skorzystać z fajnej pogody i poszukać dwóch keszy.

Pierwszy z nich był łatwiutki do znalezienia, jednak miejscówka jak najbardziej fajna. Kolejny zrujnowany cmentarz. Sam kesz ukryty pod drzewem wśród mrówek :)

Pozostałości po cmenatarzu niedaleko Kusowa © Rammzes

Jak widać całkiem stary © Rammzes

Potem zajechałem na drugi koniec Słupska w poszukiwaniu drugiego kesza. Kręciłem kółka po wycinkach jak głupi. Wszystko dlatego, że założyciel kesza nie odróżnia strony lewej od prawej. Niemniej jednak zabawa była przednia. Do momentu gdy zobaczyłem coś takiego - uwaga zdjęcia całkiem drastyczne. Dla wiadomości kesz nazywał się Chatka Baby Jagi. Zastanawiam się czy to ona była tak głodna, czy też w lasach buszują jakieś wściekłe psy... :/

Po drodze zaliczyłem dwie gleby. Jedna z mojej głupoty, bo chciałem przeskoczyć przez dziurkę... Jednak mi się nie udało i wyleciałem przez kierownicę. W locie jakiś fikołek, czy dwa i tylko nogi wylądowały w wodzie...
    Pierwsza gleba... © Rammzes

A druga gleba to po części też moja głupota. Bo gdzie ja z takimi oponkami w błot sie pcham. Przy około 23km/h ścieło mi koło. Nogi znowu do wody, twarz w krzaki.

rammzes
    | 09:42 środa, 12 maja 2010 | linkuj Ty to tych skrzyneczek toś masę odnalazł.. Ja wybieram te ciekawsze... Fajna zabawa całkiem, szkoda, że w okolicy nie ma ich więcej...
    plusz
    | 09:34 środa, 12 maja 2010 | linkuj Kolega keszuje :) ja też - ale ostatnio coś czasu na dotarcie do skrzynek nie mogę znaleźć :/ Pozdrawiam, Dawid
    sikor4fun-remove
    | 20:46 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj Świetna droga na ostatnim zdjęciu :D Wszędzie takich szukam i znaleźć nie mogę ;]. Fakt nie przyjemny widok na "drastycznym zdjęciu" ;/
    Pozdro
    QRT30
    | 19:22 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj Tam, gdzie dziś byłem też jest "skrzynka" ale mi się nie chce przeważenie grzebać po nich :) Na takich cienkich kondonach w teren to samobójstwo jest.
    jotwu
    | 16:34 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj Bierzesz jakieś kąpiele błotne zamiast siedzieć nad książkami, to żart oczywiście. Dzięki za uwagę na temat niemieckiej pisowni, muszę jednak unikać miejscowości, które zawierają nie nasze znaki i będzie po kłopocie. Bardzo mi się podoba to ostatnie zdjęcie.