Środa, 12 maja 2010

Z rana nad Krzynie

Miała być pobudka ok. godziny 6:00. Wyszło 7:10. Miała być stówa. Wyszło 55. Miało padać od 11. Jeszcze wyjdzie, że w ogóle padać nie będzie...

Jechało się dobrze. Przejeżdżając przez most za Lubuniem nieco się zawiodłem. Dziś ani lisa, ani sarny, ani orła?! Nic podobnego :) Kilkaset metrów dalej dojrzałem królika, czy też zająca... Nie wiem czym się różni... Ale skurkowaniec był jeszcze szybszy jak te sarny...
    Słupia o poranku © Rammzes

Potem już prosto do Krzyni. Po drodze minąłem te stado owiec. Beee... Beee... Strasznie denerwujący dźwięk ;/
    Dziś jakby trochę mniej... © Rammzes

W Krzyni byłem przed 9:00. Pusto, cicho. Napiłem się wody i do domu..
    Jezioro Krzynia z rana © Rammzes

Wczoraj przyszła też przesyłka z Niemiec :) Jak mi się to podoba! Zamawiam bezpłatny katalog, szybko przychodzi... Wszystko ładnie opisane, choć w języku niemieckim.. Pod wpływem zdjęć Misiacza dodaje do listy miejsc, które trzeba odwiedzić wyspę Rugię :)
    Katalog o wyspoie Rugii © Rammzes

Misiacz | 20:45 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Rammzes, dzięki za informacje - zrobiłeś w sprawie mojego wyjazdu więcej, niż ja sam :))) Wysłałem już zamówienia, teraz pozostaje czekać :)
    rammzes
    | 14:53 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Misiacz - zajrzyj również TUTAJ. Jeżeli dobrze rozumiem, to trzeba napisać maila i Ci wyślą trasy rowerowe :) Niemcy porządny naród :D
    | 14:41 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Ogólnie informacji o wyspie myślę, że niewiele... Spodziewałem się czegoś więcej.. Mimo to bardzo fajnie, że coś takiego w ogóle wysyłają, no i za darmo! A tu link :)
    Misiacz
    | 12:05 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Witaj! Swój film montowałem w zwykłym windowsowskim Movie Makerze i żadnych kodeków nie stosowałem. Na youtube można praktycznie wrzucić film prosto z karty pamięci nawet.
    Druga sprawa - napisz mi proszę, skąd i jak zdobyłeś ten katalog (adres czy coś) i czy są w nim wyszczególnione trasy rowerowe? Pozdrawiam!
    mikadarek
    | 16:06 środa, 12 maja 2010 | linkuj No jednak około 13:00 zaczęło padać co prawda przez godzinkę ale jednak, a około 16:00 grzmieć. Można powiedzieć że prognoza się sprawdziła, ale myślałem że będzie to gorzej wyglądało.