Niedziela, 16 maja 2010

Spacerowo z kawałkiem klasy

Część 1: 48,3km 3:07
    Dziś ustawiona była wycieczka, powiedzmy, z klasą. Pojawiły się dwie osoby - wszak to lepiej niż nic ;D

Na 11 w Parku Kultury i Wypoczynku. O dziwo nie przyjechałem, jak to mam w zwyczaju, na styk, lecz aż 20minut wcześniej! Zrobiłem kilka kółek po parku, co by nie zmarznąć za bardzo.

Mielimy pojechać do Ustki, ale jedna osoba była zbyt leniwa, za dużo marudziła i było trzeba zmienić trasę. Wybrałem żółty szlak do Lubunia. Tam mieliśmy porwać jeszcze jedną koleżankę na krótką przejażdżkę.

Skupione miny © Rammzes

Dzwonimy do niej - pusto, głuchy telefon. A że była godzina 12 ktoś wymyślił, że poszła do kościoła. To całkiem możliwe! Więc przed bramą zostawiliśmy wiadomość na piachu i pojechaliśmy na "mój" most, a potem do "ruin" młynu.

Jadym, jadym!!!!! © Rammzes

Tylko zdjęcie popsuły ;) © Rammzes

Sześć razy (3 rowery x2) musiałem przenosić rowery po śliskich, nazwijmy to, belkach. Udało się nie wpaść do wody, ale ręce zmęczyłem - rowery koleżanek nie są zrobione z aluminum, i każdy z nich waży ponad 20kg :)

Na "ruinach" trochę poskakliśmy, udało mi się "położyć" drzewo. Zeszło z 40 minut i jadymy do tej koleżanki co by zobaczyć czy za dobrze nie jest księdzu... Okazało się, że koleżanka wcale nie była w kościele, lecz sobie spała...

Posiedzieliśmy chyba nawet godzinkę u niej, zjedliśmy kanapki - ale byłem głodny ;D - łyknęliśmy trochę coli no i pogaliśmy. Fajnie było, ale do domu też wrócić trzeba...

W Słupsku koleżanka zmieniła rower na, kurde, fajnego klasyka. Pomalowany jest teraz białą farbą. Jakby trochę przy nim posiedzieć bylby naprawdę fajny! Na takim można by się wozić.... ;)

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © Rammzes

Część 2: 30,2km 1:10
    wieczorna jazda. Pokręciłem się po mieście po 21. Fajnie! Na ulicach mały ruch, można pojeździć spokojnie po ulicach. Gorzej, że okazało się, że z rana zerwałem tylną lampkę. Lampki to mi nie szkoda, gorzej z akumulatorkami które w nie były.. ;D

sikor4fun-remove
    | 19:51 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Znak na piachu xD skąd ja to znam xD hhehhehehheh
    Gratuluję towarzystwa :D "Na "ruinach" trochę poskakliśmy" xD
    Trzecie zdjęcie MASAKRA ! super tam masz !
    Misiacz | 19:04 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Bardzo ładny kawałek klasy :)))
    Anonimowy tchórz | 19:02 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj O widze ze w koncu cos wyrwales?:> No staraj sie staraj =D Chcialbym zobaczyc twoja mine gdy dowiedziales ze tylko z nimi jedziesz :D:D;p
    jotwu
    | 17:50 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Całkiem sympatyczna wycieczka, no i masz dzielne koleżanki, bo dystans jest spory.
    rammzes
    | 15:46 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Nie, coś Ty! ;D Z całym szacunkiem dla koleżanki... :) Jeszcze nie czas na takie harce ;D
    radek3131
    | 15:13 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj "zjedliśmy kanapki - ale byłem głodny"