Poniedziałek, 17 maja 2010

W poszukiwaniu lampki

Wczoraj w domu zauważyłem, że zgubiłem tylną lampkę. Podejrzewałem jedno miejsce, gdzie rzuciłem rowerem. Zajechałem trasą jak wczoraj. Jednak lampki nie było... Mam nauczkę, żeby nie wsadzać tam akumulatorków... :)

Potem jeszcze wyszłem raz jeszcze. Miałem trochę poćwiczyć, ale noga nie chciała podawać... :/ Jutro ma padać, a w czwartek słońce!

Jako, że wielkimi krokami zbliżają się dziewiętnaste, niestety, urodziny, dziś wymyśliłem, że w pierwszy weekend czerwca macham ponad 190km :) Aby tylko nie padało... ;D

rammzes
    | 15:26 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj Zgodzę się z Tobą. Ja tam korzystam z życia na tyle ile mogę... ;D
    Oczywiście są wady i zalety "dojrzewania". Mi tam jakoś nie szczególnie spieszno do bycia "mężczyzną". No i jakby nie patrzeć pomału wiek zaczyna zoobowiązywać...
    jotwu
    | 14:40 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj Zupełnie nie rozumiem tego głębokiego westchnienia, że to niestety 19 - te urodziny. Super, tylko cieszyć się - następne lata biegną coraz szybciej, niestety. Carpe diem - czyli łap dzień, względnie ciesz się chwilą. Warto się nauczyć takiego podejścia do życia.
    rammzes
    | 07:28 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj To znaczy przedwczoraj to z rana ją zgubiłem... No cóż.. Kupi się nową, bo wyboru nie ma ;D
    sikor4fun-remove
    | 21:19 poniedziałek, 17 maja 2010 | linkuj Masz nauczkę, że kiedy masz zamiar zgubić lampkę zawsze włączaj ją, a wtedy łatwiej będzie Ci ją znaleźć xD hehehhehe