Środa, 19 maja 2010

Na północy niczego nie brakuje...

... oprócz czasu.

Na początku wycieczki trzeba było jeszcze jechać z długim rękawku, ale potem zrobiło się cholernie ciepło. Wreszcie! Słońce, niebieskie niebo, 21 stopni! Tylko czasu mało, bo trzeba szlifować prezentację maturalną...

Pojechałem w nieznane mi tereny, nie spojrzałem nawet na mapę. Na początku w kierunku Damnicy gdzie jest pałac. Rzeczywiście robi wrażenie, fotka lipna. Obecnie jest tam szkoła.
    Pałac w Damnicy © Rammzes

I potem zaczęła się zabawa. Wjechałem na niebieski szlak (pewnie coś związanego z rzeką Łupawa - potem sprawdzę). Pojeździłem po nic nie mówiących mi wioskach. Wracać mi się tą samą drogą nie chciało, więc jechałem dalej prosto. No i wyjechałem na krajową 6, około 17km od Słupska. Z początku śmigające samochody mnie denerwowały, lecz po chwili okazało się, że są pomocne. Na odcinku do Słupska jestem pewien, że średnia wyniosła ponad 35km/h. Patelnia straszna, gdy tylko wjechałem w miasto i zauważyłem kałuże trzeba było po niej przejechać.. ;D Ale ulga!

Jakieś zdjęcia jeszcze zostały:
    Pokazało się niebo! © Rammzes

Wiadukt na Łupawie © Rammzes

rammzes
    | 19:58 środa, 19 maja 2010 | linkuj Kajman - a jeszcze lepiej pojeździć! ;) Nie, nie będę dołował, bo to śmieszne nie jest...
    QRT30 - Przy pałacu stoi "hołota", więc za blisko nie podejdziesz. Dzięki! Pozwiedzamy i ten szlak :)
    Sikor - "Obrzędy ludowe w literaturze". Dobrą pamięć masz! Ja słyszałem to zaraz wszyscy zapominają... ;D
    sikor4fun-remove
    | 18:59 środa, 19 maja 2010 | linkuj Widzę pogoda także i Tobie dopisała :]
    Podobają mi się takie wiadukty stary :]
    Jaki temacik z matury ;D ?
    Ja pamiętam miałem [Motyw matki w literaturze i sztuce] :]
    Pozdro
    QRT30
    | 16:50 środa, 19 maja 2010 | linkuj Niebieski nawet nazywa się "Dolina Łupawy", dla mnie najładniejszy kawałek to jest od Żelkowa do końca szlaku czyli Rowokół. Na samą myśl o jeździe "6" dostaję drgawek, najdłuższy odcinek jaki mogę nią przejechać to jest w szerz z jednej strony na drugą :) Ostatnio przejeżdżałem przez Damnicę i pałac sobie zostawiłem na osobną wycieczkę. Pozdro.
    Kajman | 15:53 środa, 19 maja 2010 | linkuj Kurcze!!! Słońce!!! Miło zobaczyć:)