Niedziela, 4 lipca 2010

Miało być spotkanie z Kuguarką

Z rana upał niemożliwy nawet dla mnie, więc siedziałem w domu. Potem napiasała Kuguarka, że przyjeżdża z Kugu do Słupska, więc jeśli miałbym ochotę mogę zajechać na PKP. Oczywiście, że mam ochotę! Zmieniłem trochę plany i, niestety standardowo już, pojechałem do Ustki. Dzisiaj nawet chwilkę popływałem.

Wróciłem do domu i... zgroza! Dużo by pisać, powiem tylko, że się przestraszyłem i w sumie nic nie załatwiłem. Zajęło mi to czasu do 18:30 i z poznania Kuguarki nici.. :/ Tutaj należą się słowa uznania dla Moniki za niesamowitą cierpliwość i słowa pociechy ;)

Potem wyjechałem raz jeszcze. Jakiś skurczybyk mi się nawinął. Szybki był i z łatwością by mnie wyprzedził, ale mu się nie chciało. Miał amortyzator z jednym goleniem ;O

Przy bloku spotkałem jeszcze kolegę na rowerze i chwilkę pogadaliśmy.

Sezon w pełni. Kto by się przejmował? :) © Rammzes

kuguar
    | 19:08 czwartek, 8 lipca 2010 | linkuj Widzisz ja dopiero teraz ten wpis widzę, co za niedopatrzenie;) spoko;) tak jak pisał Sikor, będzie jeszcze okazja;) Powodzenia w sprawie studiów!!

Pozdrower!!!
    rammzes
    | 07:59 poniedziałek, 5 lipca 2010 | linkuj Studia, bo coś oszwabić mnie chcą...
    sikor4fun-remove
    | 22:08 niedziela, 4 lipca 2010 | linkuj :D Będzie jeszcze okazja ;]
    Co to za akcja z tą zgrozą :D ?
    rammzes
    | 20:03 niedziela, 4 lipca 2010 | linkuj Duże prawdopodobieństwo, że to właśnie on. Miał parę w nogach! ;D
    QRT30
    | 19:58 niedziela, 4 lipca 2010 | linkuj Zobaczy czy to nie ten ze zdjęć Jeden goleń to Lefty, montują je do Cannonale'a