avatar Ten blog rowerowy prowadzi rammzes ze Słupska, który aktualnie kręci po Szczecinie. Z BSem przejechałem 58235.03kilometrów z tego 6658.16 w terenie. Więcej o mnie.

Środa, 14 lipca 2010

Pałace

Trochę teren, trochę asfaltem do Kołczygłówek, gdzie miał czekać pierwszy pałac. Pałac nieznaleziony, pojechałem dalej asfaltem. Na mapie miał być do samego Barnowca, w rzeczywistości skończył się po kilkuset metrach i wjechałem w pola uprawne. Po kilku km znalazł się szlak rowerowy... Zawsze to łatwiej nawigować. Musiałem kawałek zawrócić i odbić w prawo na aby znaleźć się na właściwej drodze.

W Barnowcu miał być kolejny pałac. Był, ale teren prywatny, gościu się obwarował i nie da rady wejść. Obejrzałem więc go tylko zza płotu.

Zamek w Barnowcu © Rammzes

Następnie udałem się do Barnowa, gdzie czekał na mnie kolejny pałac. Modliłem się co by też nie był ogrodzony. Nic z tego. Ten również musiałem obejrzeć zza płotu, choć tutaj było widać nieco więcej.

Pałac w Barnowie © Rammzes

Wkurzony strasznie wracałem do domu. Zatrzymałem się jeszcze w Kołczygłowach, gdzie kupiłem sobie chociaż loda.

Kościół w Kołczygłowach © Rammzes

W Dębnicy Kaszubskiej zrobiłem sobie postój przy malinach. Było ich pełno, a przede wszystkim tak słodziusieńkie..!

Kajman
    | 18:39 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj Często niestety tak jest, gdy pałace przechodzą w prywatne ręce są zamykane. Np. w Niemczech często jest udostępniona część pałacu do zwiedzania, ale tam są one w rodzinie od wieków, a u nas u noworyszy od niedawna:(
    rammzes
    | 16:14 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj A tyle czasu wolnego to tylko jeździć pozostało :)
    sikor4fun-remove
    | 08:59 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj Trzaskasz te kilosy jak zły :] A pałacyki faktycznie piękne !