Poniedziałek, 26 lipca 2010

Gdzie południe?

Korzystając z faktu, że na kołach są Smart Samy postanowiłem pojechać na klify. Po ostatnich opadach spodziewałem się sporej ilości błota i tak było. Do Ustki wjechałem już cały umorusany.

Na właściwym szlaku tempo zmniejszyłem. Nie ma co tam szarżować. Trzeba napawać się widokiem, który dziś powalający nie był, ale to wszystko przez pochmurne niebo.

Rzut oka na Ustkę ze szlaku © Rammzes

Na szlaku byłem po raz któryś jednak za każdym razem jechałem inaczej. Zawsze gdzieś szlak się zawinie i przez kilka metrów, kilometrów jadę obok niego.

Dalej nie odważyłem się podejść © Rammzes

Na polance na klifach rozwalili się paralotniarze. Pewno się z niej rozpędzali i sru skakali w dół - to musi być piękna sprawa!

Ledwo widoczni na plaży są ludzie. To znaczy że jestem całkiem wysoko © Rammzes

Następnym celem wycieczki był punkt widokowy na jezioro Gardna.

Jezioro Gardna © Rammzes

Czas iść do fryzjera ;D W tle Rowokół © Rammzes

I potem najciekawsze część wycieczki. Postanowiłem sobie, że dziś będę omijał asfalty. Tak więc wjechałem w las. Wyjechać planowałem w Karżcinie. Droga robiła się coraz mniej przejezdna, aż w końcu się skończyła. Zawracać nie lubię, więc jechałem dalej po lesie. Naoglądałem się Gryllsa, znalazłem strumyk i jechałem wzdłuż niego. I działa! Po kilometrze widziałem jakieś domki.

Wyjechałem we Wschodniej Kolonii Machowino - ok. 3km od miejsca gdzie planowałem wyjechać... Las tak mnie zgubił, że zamiast jechać na południe, wybrałem kierunek na północ. Pewny byłem, że jadę ku domu. Ale było moje zdziwienie gdy po spojrzeniu na mapie zoorientowałem się, że jadę w złym kierunku. Na szczęście nałożyłem tylko 5km. Wiedząc gdzie jest wschód nie potrafiłem wskazać południa... ;/ Będzie mi się to śniło po nocach ;D

Do domu dociągnąłem już jednak asfaltem - nie bardzo czułem się na siłach w nawigowaniu...