Środa, 1 września 2010

Zachód słońca nad morzem

Ostatnio pojechałem do Ustki zobaczyć sztorm. Jeszcze jedną rzecz zawsze chciałem zobaczyć nad morzem: zachód słońca. Nie taki, że wsiadam w autobus, bo to żadna satysfakcja...

Godzina 16:00 - jestem umówiony na kosza. Pograłem ok. 2h, zmęczony wracam do domu, ale jako że niebo czyste, co ostatnio nie trafia się zbyt często, postanawiam szybko spakować kilka rzeczy do plecaka i sprintem do Ustki. Nie zdążyłem nic zjeść, wziąłem jedynie dwa cukierki. Po drodze dwa razy odkręca mi się lewe ramię korby. Do Ustki wpadam na miękkich nogach.

Zdjęć nie umiem robić i trzeba uwierzyć na słowo, że było pięknie. Coś czuje, że we wrześniu jeszcze kilka razy pojadę popatrzeć na takie "przedstawienie".

WIĘCEJ ZDJĘĆ TUTAJ

Zachód słońca w Ustce © Rammzes

kuguar
    | 13:40 piątek, 3 września 2010 | linkuj Dlatego uwielbiam Ustkę, słońce chowa się w morze.... kimat jest jedyny w swoim rodzaju! W Trójmieści mi tego brakuje;( Pozdrower!!!
    sikor4fun-remove
    | 09:38 piątek, 3 września 2010 | linkuj Nie umiesz robić zdjęć ? to kto zrobił zdjęcie temu zachodowi słońca ?
    Zdjęcie ma ciepły klimat ! ;]
    bartek9007
    | 13:19 czwartek, 2 września 2010 | linkuj umiesz czy nie umiesz, ale tu sobie swietnie poradziles ;)
    pzdr :)
    Dynio
    | 12:45 czwartek, 2 września 2010 | linkuj Piękny ten zachód aż się rozmarzyłem.