avatar Ten blog rowerowy prowadzi rammzes ze Słupska, który aktualnie kręci po Szczecinie. Z BSem przejechałem 58235.03kilometrów z tego 6658.16 w terenie. Więcej o mnie.

Niedziela, 5 września 2010

Ospany

Jakiś taki nie swój. Ciężko się kręciło toteż dystans niezbyt imponujący. Miałem zamiar kolejny dzień pokręcić po Dolinie Słupi, ale podobnie jak wczoraj dogoniłem chmurę z której zaczęło padać. Zawróciłem i przypomniałem sobie, że przez przypadek mam zdjęcie trasy wczorajszych zawodów w aparacie. Tak więc przez moment poczułem się jak zawodnik MTB. Jedno okrążenie miało mieć 4,7km, mi wyszło nieco ponad 7km. Najszybszy pan Banach (podobno czołówka Pucharu Polski, mi to nazwisko nic nie mówi) z czasem 1:25:34. Byłbym z siebie dumny gdyby mi udało się zejść poniżej 3 godzin ;D Nigdy nie jeździłem po "lasku północnym", a trasa obfitowała w liczne podjazdy (nawet pod dwa udało mi się podjechać! ;D) i gdy będę miał nadmiar siły to gibne przekręcić kilka kółeczek...

Wracając przez miasto słyszę BUM. Odwracam się i widzę skasowane samochody. Panowie w Renault byli chyba zszkowani i długo nie wychodzili z samochodu. Przejechałem przez czerwone światło (jakoś odruchowo...) chcąc zobaczyć czy z kierowcą drugiego auta wszystko w porządku. Nie zdążyłem podjechać kierowca na szczeście wyszedł. Cyknąłem zdjęcie i pojechałem do domu.