Niedziela, 19 września 2010

Sympatycznie

1. Sympatycznie: znowu poczuć siodełko na tyłku.
    1. Niesympatyczne: rower hałasuje niczym traktor. Nie ma się co dziwić jeżdżąc na przełożeniu 32-11.
    2. Sympatyczne: nie bardzo wiem czemu, ale ludzie się do mnie szczerzyli
    2. Niesympatyczne: dwie idiotki na koniach biegnące po ścieżce rowerowej. Jakby było tego mało gdy przejeżdżałem obok konie musiały się przestraszyć i o mało mnie nie staranowały.
    3. Sympatyczne: wreszcie miałem okazję zobaczyć nowy pomnik Bogusława X pod Zamkiem Książąt Pomorskich. Podoba mi się.
    3. Niesympatyczne: Trzy dzikie psy w lesie, które coś żarły. Oczywiście gdy przejeżdżałem musiały za mną skoczyć w pościg.

WIĘCEJ ZDJĘĆ

Jam na ulubionej miejscówce © Rammzes

sikor4fun-remove
    | 14:23 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj Śrubokręty :D Mam też nóż :] Ty nie wiesz co ja w tej sakwie wożę :]
    rammzes
    | 13:41 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj Zęby chyba
    fabek
    | 12:46 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj Sikor, a co Ty ostrego wozisz ? xD
    rammzes
    | 08:38 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj Spodenki całe, jeno całe brudne na dupie. Przeziębiony jestem od tygodnia i coś wykurować się nie mogę. Gaz pieprzowy woził ze sobą QRT30 i mówił, że się nie opłaca wydawać pieniędzy w ten sposób. Zazwyczaj psy mi nie przeszkadzają, ale gdy widzisz takie zakrwawione to wesoło nie jest ;D
    sikor4fun-remove
    | 21:10 niedziela, 19 września 2010 | linkuj Akcja z psami hyy ? ;] Do tego trzeba się przyzwyczaić :P Albo wozić coś ostrego tak jak to w moim przypadku ;], albo gaz pieprzowy... ups wygadało się ... :D
    Świetna focia tęczy na picasie.
    Ludzie dziwnie na Ciebie szczerzyli ... myślę, że oni Ci zazdrościli :D !
    Pozdrawiam.
    kuguar
    | 16:11 niedziela, 19 września 2010 | linkuj To widzę, że dzisiaj było z przygodami i to nie małymi - spoko ostatnio też miałam spotkanie z dzikami, ale serio spłoszone konie to nic fajnego;/ dobrze, że wyszedłeś cało!