Sobota, 16 kwietnia 2011

• 370 metrów pod górę

Niespodziewanie nad morze

8:30 budzi mnie Paweł i się pyta czy jadę nad morze. Początkowo nie miałem takiego zamiaru, jednak ostatecznie się zdecydowałem. Chłopaki (Paweł, Adrian, Jurek oraz Jarek, znany na BS jako Gadbagienny) miłe 30 minut poczekały, a potem jeszcze specjalnie zwolnili co bym dojechał.

Po 30km postój na zdjęcie ciuchów, kolejny na 65km na punkcie widokowym.

Punkt widokowy w Zielonczynie © Rammzes

Jarek podczas przejazdu obok szlabanu nieszczęśliwie się poślizgnął na liściach i zahaczył nogą o szlaban. Noga za ładnie nie wyglądała, a on jak gdyby nic wsiadł na rower i pojechał dalej. Ba! Jeszcze z Międzyzdroi wraca rowerem wraz z Jurkiem!

Na szczęście później obyło się bez żadnych incydentów i dość sprawnie wjeżdżamy do Międzyzdroi. Część grupy pojechała na rybkę, część na kebaba, a jedna osoba tylko na kawkę - ciekawe kto? :D

Pamiątkowe zdjecie w Międzyzdrojach © Rammzes

Międzyzdroje, rzut oka na Gosań © Rammzes

Fotografów dwóch © Rammzes

Znalazł się i trzeci © Rammzes

Pamiątkowa fotka na molu © Rammzes

Na molu żegnamy się z Jurkiem i Jarkiem, którzy do Szczecina wracają na rowerach, natomiast Paweł, Adrian i ja postanawiamy wrócić pociągiem.

Adrian na dworcu w Dąbiu © Rammzes

Dzięki, że poczekaliście na mnie na moście, że zwolniliście na trasie nad morze. Jeśli będziecie chcieli zrobić jakąś wycieczkę z podobną średnią to piszta śmiało.