Wtorek, 21 czerwca 2011

W poprzek woj. zachodniopomorskiego

Jeszcze 7h przed wyjazdem nie wiedziałem czy wycieczka dojdzie do skutku. Plan był prosty: z miasta w którym studiuje wrócić na wakacje do miasteczka rodzinnego. Udało mi się wyznaczyć naprawdę świetną trasę, między innymi dzięki pomocy Sebastiana Shrinka. Wielkie dzięki. Na całej trasie minęło mnie może raptem 50 samochód!

Jechało mi się nad wyraz dobrze. Do momentu w którym nie kupiłem sobie coli. Często gościłem w lasach ;D Jakieś 40km do Koszalina perfidnie pod wiatr, i w tym momencie się troszku zmęczyłem. Znowu brzuch ciśnie. Dzwonię do kolegi, co to tam mieszka czy jest w domu. Był. Zatem zajechałem. Ulga. Kolega wracał akurat pociągiem do Słupska. No i pojechałem z nim. Gdybym musiał pewnie bym dojechał bez większych problemów, ale....

Zdjęć dużo nie robiłem, ale jak zechce mi się ruszyć po aparat może wstawię.

axis
    | 07:32 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Dobry dystans w pytę!
    QRT30
    | 18:48 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj No to żeś pojechał, gruby dystans. Pozdro.
    barklu
    | 06:14 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Gratulacje! Widać rowerowa komunikacja międzymiastowa też jest możliwa ;)
    Misiacz
    | 08:37 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj Gratulacje za dwusetkę, dawaj foty.
    rammzes
    | 18:33 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Szczecin - Kliniska Wlk - Maszewo - Dobra - Łobez - Świdwin - Rąbino - Rąbinko - Białogard - Buczek - Strzekęcino - Koszalin. Mniej więcej tak, widzę, że mapa googla nie ma sporo miejscowości pozaznaczanych przez które przejeżdżałem. Obecnie nie mam za bardzo czasu, jeśli będziesz chciał znać dokładniejszą. A orientujesz się może, co to za trasa była pozaznaczana na asfalcie? Były dwie długości bodajże 150km i 260km....

Zdjęć mam chyba pięć razem. Jednak wszystkie dość nie udolne, wszystkie chyba robione pod słońce ;D Do tego zapomniałem wziąć kabelek ze Szczecina :D

Aha, i mam ciekawy obiekt na wycieczkę w przyszłym roku akademickim, o ile znajdę stancję, gdzie będzie miejsce na mojego bajka. Co to za miejsce - nie zdradze.
    dornfeld
    | 17:50 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Jaka to trasa?
    sargath
    | 17:36 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj graty za dystansik, a i popieram Sebastiana, dawaj foty!!!