Sobota, 8 czerwca 2013

Wzdłuż Odry

Pięcioosobową ekipą wystartowaliśmy z Głębokiego w celu pokonania czterystu kilometrów. Po 85km dogoniliśmy jeszcze dwóch sprinterów i jechaliśmy w siódemkę.

Pierwszy dłuższy postój w Mc'u w Kostrzynie(~150.km trasy). Potem jazda nocą do Frankfurtu. Trzy osoby postanawiają wrócić tą samą trasą, a my dalej jedziemy szlakiem Odra-Nysa. Pierwszy raz w życiu jechałem całą noc na rowerze, ale na szczęście jechało mi się wybornie.

Frankfurt zwiedzamy, i po kilku godzinach kręcenia lądujemy w Bad-Muskau(~320.km trasy). Tutaj również obowiązkowe zwiedzanie (hehe, zwiedzanie)

Potem trochę mapa GPSu średnio pokrywała się z rzeczywistością i zdecydowaliśmy się pojechać drogą krajową do Zielonej Góry, gdzie mieliśmy wskoczyć w pociąg powrotny do Szczecina. Złapał mnie kryzys. Oczy się same zamykały. Ale jakoś tam turlałem się za kołami kolegów. Potem stawaliśmy niemal co 20km, to na lodzika, to na sikanko, to na krótką drzemkę.

I końcowe 10km przed Zieloną to same górki. Dały mi w kość, ale się doturlałem do dworzec cały i zdrów.

Koledzy narzucali dobre tempo i jechało się bardzo przyjemnie. Rekord pobity. Zostanie na amen. Już na takie wycieczki to ja się nie piszę.

michuss
    | 04:56 poniedziałek, 10 czerwca 2013 | linkuj Gratuluję! :)
    Luki7922
    | 20:59 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Szok. Niesamowity dystans
    Peio
    | 20:50 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Ładnie pociągnęliście. Gratulacje!
    Misiacz
    | 20:03 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj "Gadzik" ma tempomat uszkodzony, nie da się przestawić poniżej 30, w końcu i tak jedzie z najniższą dostępną opcją :))).
    Hruby
    | 19:30 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Fajnie, fajnie, tylko dlaczego zawsze 30km/h :))
    Misiacz
    | 16:03 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Naszej lokomotywie "Gadzik"to bez różnicy, czy jedzie z wiatrem czy pod wiatr, z góry czy pod górę i fajnie ;).
    rammzes
    | 15:21 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Słowa podziękowania należą się naszemu pociągowemu, który tak około 350km jechał z przodu.

Z siedzeniem, bynajmniej ja, nie mam żadnego problemu.
    RamzyY
    | 12:52 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj dysta sieknęliście nie małego, ale czy możecie teraz siedzieć ;> ;p
    WuJekG
    | 09:58 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Gratki za dystans :)
    jurektc
    | 09:02 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Łatwo nie było ale najważniejsze że daliśmy rade :) do 5 z przodu musimy jeszcze dorosnąć heheheh
    Trendix
    | 20:10 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Gratuluję :)
    Misiacz
    | 20:04 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Gratulacje, koksy ;)
    Faktycznie, pamiętam, aż do teraz pamiętam, że koledzy narzucali dobre tempo, ja też się już nie piszę na grupowe bicie rekordów ;))).