Kwiecień, 2013

Środa, 17 kwietnia 2013

Uczelnia

Kupiłem sobie nowe chwyty. Nie mieli nic fajnego, więc musiałem wziąć krótkie 100mm. Zobaczymy jak z nimi się będzie jeździć.

Środa, 17 kwietnia 2013

Przed zajęciami

Wstałem wcześnie, a że robić nie ma co z rana wyskoczyłem na rower. Jechało się bardzo fajnie. Wczoraj byłem na zajęciach terenowych, niby dużo chodzenia nie było, ale łydy i stopy ciągną. Na rowerze naszczęście nic nie czuć.

Drugie śniadanko zjadłem nad jeziorkiem:

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Sprawdzić namiot

Działa :)

Oby w weekend była pogoda.

Niedziela, 14 kwietnia 2013

Dookoła Zalewu Dzień II

Dziś więcej spania. Całe 6h. I trzeba przyznać, że się wyspałem. Na wariata robimy śniadanie, pakujemy się i jedziemy na miejsce zbiórki.

Dziś zapowiada się piękna pogoda, to i chce się jeździć.

Prom, i jedziemy na Wolin. Tempo myślę, że fajne, wszyscy jedziemy w kupie. Za Międzyzdrojami zaczynają się górki. Każdy pokonuje je w swoim tempie. Przed samym Wolinem jemy drugie śniadanie na stacji benzynowej.

Przelatujemy przez Wolin, jedziemy na Stepnice. Jechałem spokojnym tempem ze znajomymi. Potem trochę wyrwałem do przodu, bo jak przypuszczałem (i słusznie) grupa nie pomyślała o tym by wjechać na punkt widokowy.

W Stepnicy przerwa obiadowa. Nie mam chęci, ale jem ten swój makaronik. Po przerwie wszyscy nabrali wigoru i całą grupą gnaliśmy 25km/h. Potem znowu troszkę terenu. Robi się na prawdę ciepło, jedzie się super.

W Lubczynie odpoczynek na plaży i jedziemy dalej. Jechało się wyśmienicie, w pewnym momencie spojrzałem na licznik a tam ponad 30. Baja. Potem już Szczecin i każdy rozjeżdża się w swoim kierunku. Jechało mi się tak dobrze, że miałem chęć jeszcze dokręcić kilkanaście km, ale ostatecznie nigdzie nie pojechałem.

Test sakw wyszedł dobrze. Muszę się pobawić przy bagażniku, bo dwa razy mi wyleciały w terenie. A po za tym, to wiem, że bez problemów jestem w stanie zrobić 150km z całym majdanem. To mnie cieszy. Jak już wspomniałem. Majówka coraz bliżej.

Sobota, 13 kwietnia 2013

Dookoła Zalewu Dzień I

Znajomi namówili mnie, żebym przejechał się dookoła Zalewu. Imprezka dwudniówa. Tempo miało być spokojne, dużo zwiedzania. Niech będzie. Zresztą fajnie będzie przetestować sakwy i jazdę z nimi, bo majówka coraz bliżej.

Budzik na 4:40. Ciężko się wstaje, bo poszedłem spać po północy. Gdy już się wygrzebałem z łóżka od razu nabrałem wigoru. Śniadanko i w drogę. O 6:00 spotykamy się nad Głębokim i jedziemy. Jedziemy olbrzymią grupą, około 35osobową.

Jazda idzie sprawnie do granicy. Potem nieporozumienie między organizatorami i część pojechała asfaltem, część terenem.

W Ueckermunde jemy jakieś śniadanie. Spodziewałem się, że chociaż trochę pojeździmy po miejscowości. Nic z tego. Coś to turystyczne tempo idzie słabo, bo na liczniku ponad 23km/h i jeszcze przez miasta przejeżdżamy... Na dodatek psuje się pogoda, zaczyna padać. Naciągnowszy to co mielim w plecakach i sakwach wjeżdżamy na szlak. Na pewno widoczki byłyby ładniejsze gdyby świeciło śłońce. Dziś tylko czarne chmury.

W Ahlbeck czas na obiad. Miasta nie zwiedzamy. Zaczyna jeszcze mocniej padać. Chwilę czekamy, gdy wyruszamy w mrzawce, która szybko przechodzi. Ciuchy mokre to i trochę zimniej się zrobiło. Zaczęły się górki, a że ostatnimi czasy jeździ mi się nie najgorzej to sobie pojeździłem szybciej.

Potem jeszcze więcej górek. I zjazdy. na jednym z nich, gdzie rozpędziliśmy się do sporych prędkości, rozrywamy biegnące stado jeleni na dwie części. Pięknie skakały tuż przy nas. Potem dalsze górki i w końcu Świnoujście. Ze znajomymi odprowadzamy całą grupkę do ośrodka a sami udajemy się do przytulnego mieszkanka.

Piątek, 12 kwietnia 2013

Po deszczu

Jakoś bez pary.

Przyjemnie ciepło, przejechałem się bez rękawiczek.

Nowe wieści od taty: Dojeżdża nadal do pracy i z 35minut zszedł już do 20! Haha

Czwartek, 11 kwietnia 2013

Police

Przez Rosówek - Tantow - Krackow - Grambow.

Słońce zaszło, przyszła mgła. Od 90km w deszczu. Na szczęście temeratura nie spadła i w ogóle woda nie przeszkadzała.

Środa, 10 kwietnia 2013

Uczelnia

A dziś zrobiłem sobie dzień wolny.

Miałem zamiar zrobić co najmniej 500km w 4dni, ale coś ma padać deszcz i nic z tego raczej nie wyjdzie. Ale będę próbować.

Wtorek, 9 kwietnia 2013

Pasewalk

Na początku wycieczki pięknie wiatr wiał w plecy i bez żadnego wysiłku przejechałem 50km. Chciałem pojechać do Strasburga, byłem 10km od niego, ale coś nie byłem pewny czy jadę odpowiednią drogą i zrezygnowałem.

W Pasewalku rewolucja. Byłem tam dwa dni temu. Jechałem ulicą. Nie miałem żadnych zastrzeżeń co do jej jakości. A dzisiaj Niemcy wyryli całą ulicę i będą kłąść od nowa!

Na głównym placu jakiś festyn. Można się pobujać na jakichś huśtawkach, można kupić buciki, albo coś zjeść. Głupio siadłem, bo przy wędzarni i od razu nabrałem ochotę na rybkę. Ale nic z tego.

Powrót miał być pod wiatr, więc kręciłem tak, by zawsze być w lesie, co by mnie nie zdmuchło. I rzeczywiście jechało się bardzo fajnie. W Krugsdorfie zatrzymałem się pod zameczkiem. A potem wzdłuż ścieżki rowerowej przez Koblentz - Rothenklampow - Boock - Blankensee do Szczecina.

Za Krugsdorfem super widoczek. Pełno kaczek, wszystkie gdaczą. Przyjemne dźwięki.

Aaaah! Bym zapomniał! Spotkałem pierwszego motyla. Ogłaszam wiosnę!

Poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Z rana

Dziś mam ograniczony czas na jazdę, więc rundka przez Ladenthin-Schwennez-Grambow.